Heaven, I’m in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When were out together dancing cheek to cheek
Heaven, I’m in heaven
And the cares that hung around me through the week
Seem to vanish like a gamblers lucky streak
When were out together dancing (swinging) cheek to cheek
Oh I love to climb a mountain
And reach the highest peak
But it doesnt thrill (boot) me half as much
As dancing cheek to cheek
Oh I love to go out fishing
In a river or a creek
But I dont enjoy it half as much
As dancing cheek to cheek
(Come on and) dance with me
I want my arm(s) about you
That (those) charm(s) about you
Will carry me through…
(Right up) to heaven, I’m in heaven
And my heart beats so that I can hardly speak
And I seem to find the happiness I seek
When were out together dancing, out together dancing (swinging)
Out together dancing cheek to cheek
Cheek to cheek és un famós estàndard de jazz. Sinatra la fa en C i Fitzgerald en F. És una cançó d’Irving Berlin que es feu famosa en ser cantada per Fred Astaire al film Top Hat el 1935.
Karaoke, play along i tutorial en C per a flauta, tutorial de la melodia amb piano i de l’acompanyament en C, tutorial d’ukulele en A (que el pots transportar a C posant la celleta al 3r trast), tutorial de guitarra en G. Patró rítmic de swing (basic swing beat i swing drum pattern):


Partitura senzilla del baix en C CHEEK_TO_CHEEK_orig i aquí un tablatura també en C.
I aquí tens la partitura de la melodia en C per a solista.




En aquesta pista de base (backing track) la pulsació és de 85 bpm. Aquesta velocitat et pot resultar útil per a practicar els canvis d’acords amb la guitarra però pot ser massa lenta per a la flauta. Recorda que pots modificar la velocitat del youtube.
Els acords d’aquest tutorial són:
Estrofa (es repeteix dues vegades)
CM7 C#dim7 Dm7 G7 (x2)
CM7 Dm7 Ebdim7 Em7
Bbdim7 A7 D7
G7 Dm7 Em7 F7
Bb7 A7
Dm7 G7
Em7 A7 Dm7 G7 (1a volta)
CM7 (2a volta)
Tornada (es repeteix dues vegades)
Dm7 G7 CM7 A7 (x3)
Dm7 G7 CM7
Pont
Cm7
Ebm7 Ab7
Ddim7 G7 G#dim7
Am7 Dm7 G7
Els acords disminuïts són simplement acords de pas sense cap més funció. Sempre es poden posar a distància d’un semitò inferior o superior de l’acord on resolen. Si ens hi fixam hi trobarem el mateix triton que els dominants secundaris que hi tocaria haver.
Exemple: C#07= C# – E – G – Bb
A7 seria el dominant secundari de Dm7. Si hi afegim la tensió 9b queda: A – C# – E – G – Bb